Daca nu mananc satios la micul dejun, cu siguranta nu ajung la masa de pranz.

Azi am simtit nevoia de oua, mi-am spus ca prajite in ulei nu e cea mai buna varianta asa ca am ales varianta de oua posate.

Masa mea are aproximativ 370 Kcal si a fost una delicioasa.

Cum spune de fiecare data, va puteti juca cu ingredientele.

Ou posat

INGREDIENTE:

  • 2 felii de paine ( eu am folosit toast integrala )
  • Philadelphia
  • 2 oua
  • Morcov ras
  • 2 felii de prosciutto ( optional )
  • 1 litru de apa
  • 1 lingurita de otet ( eu am folosit lamaie )
  • Sare
  • Piper
  • PREPARARE:
  • Puneti apa la fiert cu un pic de sare si lingura de otet/ lamaie. Cate un ou intr-un bol mic.
  • Cand apa fierbe luati cratita de pe foc si amestecati cu o lingura in ea, astfel incat sa faceti apa sa se invarta. In timp ce apa se invarte rasturnati oul in mijloc dintr-o miscare. Lasati astfel 3 minute.
  • La cel de-al doi-lea ou repetati aceasi pasi ca si la primul ou.
  • In timp ce oul e in apa, prajiti painea, cand e gata o ungeti cu Philadelphia si o ornati cu morcovul ras.
  • Pregatiti cele doua felii de prosciutto intr-o tigaie far ulei.
  • Mic dejun sanatos
  • Asezati ouale pe painea unsa, condimentati cu sare si piper, pregatiti farfuria si GATA!
  • Comments

    comments

    Categories: Mic dejun sanatos

    Leave a Reply

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.